Testování Stonožka 6. ročník září 2009
Český jazyk: výsledky se škola řadí mezi průměrné, patří mezi slabší průměr a 60% zúčastněných škol mělo lepší výsledky.
Hodnocení podle částí testu: v tematické části žáci dosáhli průměrných výsledků jak v mluvnické části, tak v části literatura a sloh. V dovednostní části jsou výsledky žáků ve všech oblastech – aplikace, znalosti a porozumění – průměrné.
Využití studijního potenciálu: studijní potenciál je využíván v českém jazyku optimálně, výsledky žáků odpovídají úrovni jejich studijních předpokladům.
Matematika: svými výsledky se škola řadí mezi průměrné školy, má lepší výsledky než polovina zapojených škol.
Z hodnocení tematické části testu vyplývá, že výsledky žáků jsou ve všech oblastech – aritmetika, geometrie a funkce, rovnice a nerovnice – průměrné.
Z hodnocení dovednostní části testu vyplývá, že průměrné výsledky dosáhli žáci v části aplikace a porozumění, v části zaměřené na znalosti jsou výsledky žáků slabé.
Studijní potenciál žáků je v matematice využíván dobře, jejich výsledky jsou na vyšší úrovni, než jaká odpovídá úrovni jejich studijního potenciálu, učitelé s ním zacházejí velmi dobře a žáci pracují nad svoje možnosti.